Preskoči na glavni sadržaj

Postovi

Prikazuju se postovi od veljača, 2016

Miranda Dickinson- "A pogledaj me sad"

U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Nell je izgubila posao, a ujedno i dečka od kojeg je primila vijest o otkazu. Gajila je mnoge nade kako će njihova veza koja je stalno bila u usponima i padovima napokon uroditi nekim povoljnim rješenjem, ali jako se prevarila i više nije mogla podnijeti činjenicu da je upravo on bio taj zbog kojeg se sve u njenom živo tu promijenilo. Dobila je otpremninu i u samo nekoliko trenutaka odlučila je kako treba neku promjenu, nešto što će je maknuti od svih problema i stresa, treba joj putovanje. Iznenada nazove sestričnu sa kojoj je u djetinjstvu bila jako bliska i i dogovori sa njom kako će odsjesti kod nje u San Franciscu na dva mjeseca. Tjedan dana prije putovanja, napustila je stan koji je dijelila sa cimerima, preselila se u dom svojih roditelja i oprostila od najbolje prijateljice, te spakirala stvari i krenula u novu pustolovinu. Nellin dolazak u San Francisco oduševio je sestričnu Lizzie i dvije su djevojke odlučile se dobro zabaviti u istra

Kristin Hannah-"Divlja djevojčica" i "Zimski vrt"

Ususret novom romanu meni jedne od najdražih spisateljica Kristin Hannah dijelim dvije recenzije za njene romane "Divlja djevojčica" i "Zimski vrt". Čitala sam ih davno, čitala sam ih prije par dana, čitat ću ih opet jer su jednostavno predivni. Kristin je napisala i romane "Posljednji ples leptira" te "Boje istine" (prevedeni na Hrv) a za njih ide recenzija za nekoliko dana. Kristin Hannah- Divl ja djevojčica Puno ljudi me pita gdje sam nabavila ovu knjigu..pa dobila sam je od frendice ako ćemo iskreno, ali stvar je u tome što mislim da ove knjige nema u Hr prevedeno kao zasebna knjiga već samo u sklopu odabranih romana Reader's Digest. Znači to je jedna od 4 odabrana romana koji se nalaze u toj jednoj knjizi. Svi romani su skraćeni od strane izdavača i autora, ali to što su skraćeni ne utječe na radnju i ne fali ništa samo su izbačeni neki nepotrebni opisi. Knjiga se još jedno može nabaviti na fb po prodajnim grupama ili na njuškalu, a možd

Chimamanda Ngozi Adichie- "Amerikana"

U izdanju  V.B.Z. online bookshop & club Ifemelu i Obinze zaljubljeni su još od tinejdžerskih dana, ali zbog vojne diktature napuštaju Nigeriju i odlaze svatko svojim putem, lijepa Ifemelu odlazi u Ameriku na studij, a Obinze se nada kako će joj se jednoga dana pridružiti. Putovi im se u potpunosti razilaze i dok Ifemelu u Americi piše blog o rasnim problemima  u Americi, Obinze igrom slučaja odlazi u London gdje se počinje baviti vrlo opasnim i ilegalnim poslom. Ifemelu godinama kasnije mnogo je samouvjerenija čemu su je podučili brojni porazi ali i pobjede. Upravo je prekinula sa dečkom i smatra kako je vrijeme da se vrati u Nigeriju. Koliko je pametna ta njena odluka? Još za boravka u Americi saznajemo koliko je Ifemelu bilo teško zaposliti se, studirala je komunikologiju, ali nikako nije mogla naći posao na tom području. U toku traganja za poslom susreće se sa brojnim izazovima, nude joj se poslovi „masaže“ i ona sve više razmišlja što joj je činiti kako bi se što prije zaposl

Chevy Stevens- "Nestala bez traga"

U izdanju  Znanje Trgovkinja nekretninama, 32-godišnja Annie jednoga dana prilikom pokazivanja kuće biva oteta. Ne zna tko je osoba koja ju je otela ni što se zapravo događa, zbunjena je, izgubljena i šokirana. Budi se u kući iz koje nema mogućnosti za bijeg, prozori su zakucani daskama, a sve ladice su zaključane, bila je to šumarska koliba ali jako pomno uređena . Osoba koja ju je otela itekako se pobrinula da sve bude prilagođeno kako žrtva ne bi mogla pobjeći. Anniena sudbina bila je bolno brutalna, otmičar je svakodnevno siluje i tuče, tjera da radi razne rituale kupanja,brijanja i odijevanja, a odlazak na wc bio je dozvoljen samo u određeno vrijeme. Dani su joj bili beskrajno dugi i nije vidjela izlaz iz tog pakla. Pokušavala je razgovarati sa otmičarem, pokušavala na lijep i na ružan način, ali ni jedan nije bio dovoljno dobar da joj pomogne. Nazvala ga je Luđak, pa dala mu je itekako primjereno ime s obzirom koliko ju je maltretirao, ponižavao i zlostavljao. Pokušala je zadrža

Nicholas Sparks- "Kobni zavoj"

U izdanju  ALGORITAM Miles i Missy bili su par još od školskih dana, njihova je ljubav bila nešto najbolje što im se dogodilo i što je urodilo plodom. Mnoge su godine proveli zajedno, vjenčali se i dobili sina Jonaha i sve je bilo prava idila, ali ta se idila prekinula jednoga dana dok je Missy ljuta zbog svađe sa Milesom otišla na trčanje i nikada se više nije vratil a kući. Umrla je te večeri dok je nepoznata osoba automobilom naletjela na nju. Milesov se život srušio, nije se mogao pomiriti sa činjenicom da nje više nema, želio je da taj netko tko je pobjegao sa mjesta nesreće plati za svoj zločin i naredne je dvije godine od kako je Missy umrla proveo u istrazi tog slučaja svakodnevno proučavajući dosjee i sumnjajući u sve negativce koji su mu ikada stvarali probleme. Ali nastavio je živjeti za njihovog sina, volio ga je i znao je kako mu mora olakšati život bez majke, a bilo je i vrijeme da on krene dalje sa svojim životom. Jonah je imao problema u školi, trebalo mu se nekako pomo

Christina Dodd- "Oteta nevjesta"

U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Princeza Sorcha i princ Rainger upoznali su se još u djetinjstvu, nisu previše vremena provodili zajedno, ali kada bi se vidjeli Rainger bi obavezno zezao Sorchu oko boje njene kose za koju je rekao da je kao mrkva, na što bi se ona naljutila i ostala uvrijeđena. Znala je kako on voli zbijati šale na njen račun i svaki bi pu ta izveo neku psinu kako bi je zadirkivao i naveo je da se naljuti. Bilo kako bilo, oni su bili obećani jedno drugome, zaručeni i predodređen im je bio brak kako bi oboje nastavili svoju lozu i zauzeli svoje mjesta na prijestolju. Kako je Sorcha bila krunska princeza bilo je jasno da se treba ponašati u skladu sa time oko čega se pobrinula njena baka i kroz godine podučila je apsolutno svemu. Znanost, umjetnost, zemljopis, umijeće vladanja državom, pravo i oštre debate, sve je to Sorcha savladala iako joj bakina tortura nimalo nije bila draga, ali znala je da joj baka želi samo najbolje. Revolucija je donijela nevolje te su

Rajaa Alsanea- "Djevojke iz Riyada"

U izdanju  Naklada Ljevak Svaki petak nakon molitve nepoznata djevojka šalje e-mailove na listu primatelja te tim putem otkriva hrabre priče o društvenim i ljubavnim problemima četiriju djevojaka iz elitnog društva u saudijskom gradu Riyadu. Ona piše zabavne ali ujedno i bolne događaje iz života njenih prijateljica koje se bore sa problemima unutar kulturne tradi cije u kojoj se nalaze. Autorica piše o homoseksualnim vezana, ljubavnim romansama, dogovorenim brakovima i konzumaciji alkohola, priča sve to kroz živote tih djevojaka i koliko god njihove situacije bile teške i možda bezizlazne one sve to gledaju kroz smijeh, zabavu i pomalo prkosa upućenog obitelji. Priča je to o bogatim i siromašnim djevojkama jer i jedne i druge sa nalaze u istim problemima, kaže autorica. Religiozni ekstremisti htjeli su zabraniti objavljivanje ovog romana, ali većina publike ga je ilegalno kupovala i prihvatili su ga jer se smatralo da vjerno opisuje poštivanje tradicije i borbu djevojaka da se prekine

Louisa Edwards- "Pod pritiskom"

(zadnji dio trilogije) U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Henry Beck je zgodan kuhar sumnjive prošlosti, šutljiv, povučen i nikada ne priča o svojim osjećajima. On je pravi misterij u Lunden timu, ali je i vraški spretan kuhar unatoč tome što nikada nikome nije pričao o svojoj prošlosti. Itekako mu je stalo do obitelji Lunden u kojoj se našao sasvim slučajno i postao ne samo dio tima već i član te obitelji. Natjecanje za kuharsku zvijezdu u usponu došlo je do dijela kada su ostala tri tima da pokažu svoje sposobnosti, a od ta tri tima, naravno da su u finale prošli Lunden tim i ekipa mlade kuharice Skye, ni manje ni više nego Beckove zakonite supruge. Ooo da, dobro ste pročitali, bilo je to nešto što je Beck jako dobro skrivao o sebi, ali činjenica da je krio itekako je uzburkala prisutne kuhare. Skye Gladwell i više je nego svjesna njegove pojave, još uvijek pamti sve one divne trenutke koje su proveli zajedno i još uvijek je srce zaboli kada se sjeti kako ju je ostavio i više

Kim Edwards -"Kći čuvara uspomena"

U izdanju  ALGORITAM Snježna oluja zamela je grad, ceste su neprohodne, a Davidova supruga Norah mora roditi. U trudovima je, a bolnica je daleko, David nema izbora već da suprugu porodi u svojoj klinici gdje je uvjeren kako će mu medicinska sestra Caroline pomoći da sve prođe kako treba. Norah je rodila zdravog sina Paula, a nekoliko minuta kasnije i kćer Phoebe  na kojoj David odmah prepoznaje znakove Downovog sindroma. Godina je 1964.i tada nije bilo lako brinuti se za dijete sa posebnim potrebama, velike su bile šanse da će umrijeti ako ne dobije potrebnu skrb i David bira, po njemu, lakši način. Daje dijete sestri Carolini da je odnese u psihijatrijsku ustanovu koja se nalazi izvan grada. David smatra kako je to najbolje za dijete ali i za Noru koju samo želi poštedjeti boli pa joj zataji činjenicu da joj je kći preživjela. Davidova je odluka donesena zbog bolnih sjećanja na svoju majku koja se nikada nije oporavila od smrti teško bolesne kćeri. Uvjeren je kako će se za njegovu kć

John Hart- "Posljednje dijete"

U izdanju  ALGORITAM Johnny ima trinaest godina, usamljen je, buntovan i u većini slučajeva neshvaćen. Prije godinu dana nestala je njegova sestra blizanka i do sada je još nisu pronašli. Trag se već odavno ohladio, policija sumnja da će je ikada naći ali detektiv Hunt i Johnny ne odustaju od potrage. I dok je Huntova potraga za Alyssom još uvijek u granicama zakona,  Johnny se sve više priklanja sumnjivim radnjama kako bi našao sestru i često upada u neprilike dok se iz dobrog dječaka pretvara u mladog vandala. Johnny živi sa majkom i njenim nasilnim ljubavnikom koji ih svakodnevno maltretira i tuče. A Hunt vidi što se zbiva, ali ne vidi način na koji bi im mogao pomoći. Hunt je priča za sebe, godinu dana bez prestanka traži Alyssu, ali bez uspjeha, posvetio je život samo tome da je nađe kao što je obećao njenoj majci. Žena ga je ostavila jer je posao nosio kući i vrijeme provodio pričajući i tragajući za Alyssom. Njegov sin tinejdžer u gadnim je godinama, mrzi oca te smatra kako otac

Tracey Garvis Graves - "Otok ljubavi"

Znanje Knjiga pročitana prošle godine taman prije ljetovanja pa eto priznajem da mi putovanje avionom tada nije ulazilo u opciju...iako možda bi mi malo mira i dobro došlo negdje na pustom otoku sa recimo kovčegom knjiga (za početak)  grin emotikon Priča je ovo o učiteljici Anni koja pristaje podučavati bolesnog T.J-a na tropskom otoku na kojem njegovi roditelji imaju posjed. Na putu prema otoku njihov se avion sruši u ocean, a oni spas nalaze na pustom otoku. Izgubljeni su, sami, bez ikakvih mogućnosti da dozovu pomoć ili jave nekome da su doživjeli nesreću. U oceanu punom morskih pasa, te na nenaseljenom otoku teško se snalaze i nailaze na mnoge probleme. Tropske oluje, glad, žeđ i mogućnost da se T.J.-eva bolest opet vrati samo su neki od brojnih izazova koji su ih snašli. Prolaze dani, mjeseci, godine...nitko ih ne dolazi spasiti i Anna se pita kako će izgledati njezin život na otoku uz mladića koji se polako pretvara u muškarca. Očajnički je željela promjenu i bijeg od veze koja

Nicholas Sparks- "Izbor"

U izdanju  ALGORITAM Travis je vrlo šarmantan muškarac, ima posao koji voli, slobodu da se bavi čime želi, nadasve je aktivan i svestran, a žene u njegov život dolaze i odlaze. Troje njegovih najboljih prijatelja oženilo se, ali i daje se svi druže, okupljaju i provode divne trenutke kao jedna velika sretna obitelj, ali on je i dalje sam. Ima sve, ali nikako da pronađe prav u ljubav, nikako da se skrasi, a u njemu tinja želja da postane obiteljski čovjek. Jednoga dana sve se mijenja kada mu na trijem sva u bijesu doleti njegova nova susjeda. Gabby se tek doselila i koliko god je htjela biti ljubazna prema novom susjedu stvari baš i nisu išle u dobrom smjeru. Ona već dugo vremena ima dečka koji je vrlo zatvorenog uma, okrenut ponajviše samome sebi i koji nikako da je zaprosi, a tenzije među njima svakim su danom sve žešće. Gabby stalno razmišlja kako da dečka navede da je zaprosi, zbog njega se tu doselila i neizmjerno ga voli, a on kao da to sve ne vidi. Kako bi smirio napetost u susje

Cecelia Ahern- "Na kraju duge"

U izdanju  Profil Eto jedne davno pročitane knjige, a sad sam malo ponovila gradivo da se prisjetim te divne i jako komplicirane ljubavne priče.  smile emotikon Na poseban način me se dojmila ova priča isprepletena sudbinom koja se uporno miješa u živote dvoje ljudi. Rosie i Alex znaju se još od malih nogu, zajedno su proveli djestinjstvo, iskusili buntovno tinejdžerstvo i propale spojeve. Bivaju naposljetku i razdvojeni, Alex iz Dublina seli u Ameriku, a Rosie će se život promijeniti u potpuno drugom smjeru i zadržati je u Irskoj. Oni ostaju povezani e-mailovima i usprkos tolikoj udaljenosti njihova ljubav ne prestaje, samo još više jača i raste ,što im daje dodatni poticaj da prebrode životne uspone i padove, propale brakove i nove veze. Vole se, a nisu zajedno zbog niza nesporazuma, loše sreće i manjka komunikacije. Ovaj će tvrdoglavi dvojac biti u većini slučajeva preponosan da svoje osjećaje pretoče u riječi i djela pa će mnoge stvari ostati neizrečene i naravno saznat će se za nj

Monica McCarty- "Poglavar"

(Roman iz serije Čuvari Visočja, prvi dio) U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Rat između Škotske i Engleske trajao je devet dugih i krvavih godina, naposljetku Škotska je pala u engleske ruke, a William Wallace zarobljen je, mučen i ubijen na najgori mogući način.Prijestolje je zaposjeo Edward , ali Robert Bruce, grof od Carricka odlučio je pod svaku cijenu domoći se prijestolja. Kako bi uspio u svome naumu on osniva tajni savez ubojitih ratnika koji će Škotskoj vratiti slobodu, ali jako je teško uvjeriti tvrdoglave gorštake, a pogotovo je teško njihovog Poglavara nagovoriti na savez. Tor čvrsto stoji u svojoj odluci da odbije bilo kakav savez, ali sudbina ili prevara odlučili su drugačije. Kada mu se u krevetu nađe mlada Christina, Tor pada u zamku i primoran je pristati na brak sa njom unatoč činjenici kako je rekao da se više nikada neće oženiti. Zapravo ga je činjenica da bi mu taj brak donio primirje sa Nicholsonom i spriječio bi se rat, dala nadu da se sve još može spasiti

Marie Kondo- "Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život"

U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Pa dobro, možda je ipak vrijeme da u svoj kreativni nered uvedem malo reda. Mislim da sve mame, pa tako i ja, trčim kućom i sakupljam igračke razbacane po podu, odjeću koju klinci „spreme“ po stolcima i kauču, muževe cipele koje se uvijek nekako nađu baš u blizini stola...a da ne pričam kako  se moj „materijal“ za izradu unikata nalazi doslovno u svakome ormaru i ladici. Sve to kad ja lijepo sakupim i vješto sakrijem izgleda jako uredno, pa još malo u ruke usisavača i krpe i moj je dom kao iz bajke...tako dugo dok klinci ne dođu iz vrtića ili muž sa posla. Eh smatram kako je normalno imati pomalo takvog nereda u kući još pogotovo ako imate djecu, ali ako si želite malo olakšati život onda je ovo knjiga baš za vas. Njena se metoda spremanja zove KonMari i priča kako je važno uspostaviti neki red u kući te kako će nam to promijeniti cijeli život.Uredniji način života vratiti će vam samopouzdanje i imati ćemo više elana i motivacije za sređivanje

Jorge Bucay i Silvia Salinas- "Voljeti se otvorenih očiju"

U izdanju  Fraktura Što zapravo znači voljeti se? Kako razgovarati sa partnerom i kako se ponašati u vezi? Kako održati tu ljubavnu vezu normalnom bez previše konflikata i bacanja namještaja? Zvuči kao selfhelp knjiga, jel da? Pa u neku ruku to i jest knjiga samopomoći, ali ovakvu do sada nikad nisam čitala. Ova knjiga ima radnju za razliku  od većine knjiga toga žanra, i to kakvu radnju, wow... oduševila me. Inače ne čitam knjige samopomoći, ali rekla sam da ću ovoj dati šansu i nisam požalila. Roberto jednoga dana dobije mail, shvati da se tu radi o nekoj zabuni pa ni ne čitajući, obriše ga i pravi se kao da se to njega ne tiče. Sa slijedećom porukom on napravi isto, ali kada stigne treća poruka Roberto odluči to malo pomnije proučiti. Mailovi dolaze od Laure, a namijenjeni su Fredyju sa kojim bi Laura trebala objaviti knjigu, pa oni tako razmjenjuju dojmove i iskustva iz svojih psihoterapeutskih zvanja. Knjiga koju oni žele objaviti trebala bi govoriti o ljubavi i nedostatku iste, o