Preskoči na glavni sadržaj

Postovi

Prikazuju se postovi od ožujak, 2016

Loretta Chase- "Gospodar grijeha"

Izdanje  Znanje Sebastian Ballister, markiz od Daina na lošem je glasu, snažan, opasan i zao. Još kao dijete ostavljen od majke sa ocem koji ne mari za njega. Djetinjstvo je proživio u batinama školskih kolega, a život je posvetio vraćanje očevih dugova, stjecanju bogatstva i razvratnim radnjama. Zvali su ga „Kuga i Kolera“ i svi su ga se bojali...svi osim nje. Ona  je Jessica, mlada i odlučna dama koja čini sve kako bi svome rastrošnom bratu Bertiu pomogla da se izvuče iz financijske krize. Kako bi mu pomogla mora se suočiti sa markizom od Daina, ali to za nju ne stvara nikakav problem. U toku rješavanja brojnih zavrzlama, Jessica se zaljubi u Sebastiana i dopušta mu da je zavede. E tu počinju problemi. Zatečeni su na djelu, a glasine se brzo šire kao vodena bujica, potrebno je brzo djelovati. Jessica puca pištoljem na Sebastiana, ali ne dobije rezultat kakvom se nadala, već ucjenu, morala se udati za Sebastiana kako bi izbjegla skandal. Eh sada je na vama da sami saznate što se dalje

Robert James Waller- "Mostovi okruga Madison"

Vjerujem da ćete se složiti sa mnom kako je ovo bezvremenska priča. Dosada još nisam pogledala film, ali napokon sam uzela knjigu u ruke i ostala zatečena ovom vrlo neobičnom ljubavnom pričom. Fotograf Robert Kincaida snima fotografije za časopis National Geographica, putuje svijetom, upoznaje ljude i mnoge kulture, živi život fotografa koji nadasve ob ožava i vrlo predano radi. Iza njega su divlje pustolovine, ratna zbivanja, neočekivane nevolje i propao brak. Sada je ponovno na putu kako bi snimio natkrivene mostove koji se nalaze u okrugu Madison. Po dolasku pronašao ih je šest, ali sedmi nikako naći...hmmm pa izgubio se i odlučio upitati za put. Stao je ispred Francescine kuće te ubrzo saznao gdje se nalazi most, dobio večeru i divno druženje sa Francescom za koju je u vrlo kratkom vremenu saznao da je udana za muža koji je jedva primjećuje i kako imaju dvoje već odrasle djece koji su se u vrijeme Robertova nenadanog posjeta nalazili na sajmu i trebali biti odsutni četiri dana. Da,

Anna Campbell- "Ponoćni poljubac"

( Drugi roman iz serijala Sinovi grijeha) Izdanje  Naklada Neptun Genevieve je župnikova kći, nimalo svjesna svoje ljepote i nosića stalno gurnutog u knjige, prava mala knjiška moljčica i briljantna znanstvenica predana radovima koje piše za oca i koje potpisuje njegovim imenom. Potpuno u sjeni oca, teži zahvali i prihvaćanju, a potajno istražuje povijest Harmsworthovog dragulja koji je dobila u nasljedstvo. Dragulj je nadasve jako tražen, pogotovo od sir Richarda Harmswortha koji smatra kako bi tim draguljem mogao dokazati svoje pravo na nasljedstvo iako je nezakoniti sin. Genevieve nikako ne želi prodati dragulj i čuva ga kao najveće blago, ali Richard ima plan. Kada je Richard na pomalo podmukao način saznao da je dragulj stvarno u posjedu obitelji Barret, on odluči zavesti mladu Genevieve kako bi se domogao dragulja, pa u obitelj Barret dolazi kao student koji želi učiti povijest od Genevievenog oca. Nitko ne sluti da je mladi gospodin Evans zapravo sir Richard, ali mnoge su sumnje

Terry Hayes- "Ja sam Hodočasnik"

Izdanje  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Pronađena je mrtva djevojka u hotelskoj sobi, a detektiv Ben istražuje slučaj, u toku istrage zaključuje kako je ta djevojka ubijena na način kako je opisano u Hodočasnikovom priručniku. Zanimljiv početak krimi priče, ali ovaj roman nije samo priča. Roman je pisan u četiri dijela koji se nalaze u jednoj knjizi. Kroz svaki od t ih dijelova upoznajemo se sa Hodočasnikom, osobom za koju nitko sa sigurnošću ne može reći da ga poznaje, svima je misterij i njegov je život tajna. Ali ne i za nas jer kroz priču ćemo ga savršeno upoznati. Priča nam kako je kao dijete svjedočio ubojstvu svoje majke, kako je usvojen i odveden u novu obitelj koja je imala brojne emocionalne probleme, ali priča nam i kako je nakon školovanja postao špijun tajne službe. U toku špijunske službe susreo se sa svačim, bilo je tu narkodilera, pronevjeritelja i izdaje, a bilo je potrebno i riješiti se onih ljudi koji su njegovoj tajnoj službi zabili nož u leđa. Tajni zadaci, česte

Monica McCarty- "Sokol"

(Roman iz serije Čuvari Visočja, drugi dio) U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Kako je Bruce na kraju prvog nastavka orkunjen za kralja, rat se nastavio i u ovom drugom nastavku. Edward je bio žustar i u samo nekoliko nesmotrenih trenutaka Bruce je opet svrgnut sa prijestolja. Prognan je i žali zbog loših odluka, ali ne odustaje jer ima veliku potporu čuvara visočja. Čeka ih nova borba, novi rat, nova osvajanja, nove pobjede i naravno nove ljubavi. Ovo je ponajprije priča o Sokolu, hrabrom gusaru i moreplovcu, te njegovoj odanosti Bruceu i snalažljivosti na borbenom polju. Lady Elyne de Burgh, kći najmoćnijeg irskog plemića, nađe se na krivom mjestu u krivo vrijeme i kako su „gusari“ pomislili, načula je neke informacije koje nije smjela čuti. Zarobili su je ne znajući tko je zapravo ona i poveli je sa sobom. Lady Elyne predstavila im se kao Ellie, dadilja koja pojma nema o ničemu, ali usprkos tome ona im stvara brojne probleme svojim pokušajima bijega, a pritom ne shvaća kako j

Maeve Binchy- "Ljubičasti autobus"

U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Drage čitateljice savjetovale su mi da pročitam nešto od ove irske autorice pa sam nabavila nekoliko njenih knjiga, a jedna od njih je i „Ljubičasti autobus“ sa kojoj sam uživala u pričama neobičnih ljudi. Priča je to o sedmero ljudi koji se voze Tomovim malim autobusom na relaciji Dublin- Rathdoon. Oni su na očigled sasvi m obični, ali kada saznate njihove priče ostat ćete zapanjeni, šokirani ili možda oduševljeni. Nancy je recepcionerka u bolnici, vrlo je škrte prirode i pazi na svaki novčić jer kako ona kaže, štedi novac kako bi si nešto bolje priuštila, što, to ni sama još ne zna. Putuje autobusom svakog vikenda u posjet majci, a mi je upoznajemo na njenom putovanju taman kada ju je cimerica izbacila iz stana. Dee je mlada odvjetnička pripravnica, puna života. U ljubavnoj je vezi sa oženjenim liječnikom, a veza im je trenutno u velikom iskušenju i temelji se samo na lažima. Mikey je vratar u banci, autobusom putuje u posjet bolesnom ocu, a

Liz Tuccillo- "Kako biti sama"

U izdanju  V.B.Z. online bookshop & club Priča je ovo o pet žena u tridesetim godinama koje su se nekako igrom slučaja našle u solo poziciji. One su sve redom uspješne u svojim poslovima, ali samački život tjerao ih je na mnoge krive putove. Tako je Georgia postala svježa razvedenica i još k tome samohrana majka koja je bila opako blizu živčanog sloma, Ruby je oplakiv ala tek preminulog mačka, Serena se pretvorila u djevojku na bezglutenskoj i bezmliječnoj prehrani, Alice je skoro dobila čir na želucu od silnog stresa zbog prenatrpanog rasporeda u spojevima, a Julie nezadovoljna svojim poslom i još k tome i sama smatrala je kako je vrijeme da se tu nešto promijeni. „Pomislila sam: Bože, kako smo jadne. Sve smo odvjetnice, urednice, poslovne žene i majke s frizurama i ružem na usnama, a samo čekamo da nas obasja sunce muške pažnje pa da se ponovno osjetimo živima.“ Kako bi pomogle Georgiji da preživi gadan razvod cure su je izvele, ali taj se izlazak pretvorio u totalni fijasko iz

Nicholas Sparks- "Bilježnica"

U izdanju  FOKUS na hit Podsjetila me jedna čitateljica na ovu priču i nisam mogla odoljeti da je ponovno ne uzmem u ruke i prisjetim se jedne bezvremenske ljubavne priče uz koju su suze zagarantirane i užitak čitanja je neopisiv. Noah je volio prisjećati se minulih dana kada je bio mlad i zaljubio se u prekrasnu Allie sa kojoj se potajno nalazio jer ona je bila iz bogate obitelji, a on tek siromašan sanjar. Njeni roditelji nisu dopuštali tu njihovu ljetnu ljubav da raste i po završetku ljeta završila je i njihova veza. Dok je Noah godinama radio za nadnice i sanjao o svojoj Allie, ona je živjela daleko od njega, studirala, radila na humanitarnim projektima i gradila svoj život u drugome smjeru. Noah je ostao bez majke kada je imao dvije godine, a otac mu je umro nedugo nakon što se Noah vratio iz rata, bio je sam i gradio svoju kuću iz snova, kuću za koju je nekada davno želio da bude dom velikoj ljubavi. A onda se sve odjednom promijenilo, Allie ga je vidjela u novinama i znala je ka

Mary Kubica- "Dobra djevojka"

U izdanju  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Mia je kćer uglednog suca, on je hladan, samouvjeren i svu pažnju posvećuje samo kćeri Grace. Grace je tatina ljubimica, a Mia mamina. Obje su kćeri sada odrasle žene koje su krenule svojim putem. Mia je bila buntovna u tinejdžerskim danima i često zapadala u probleme koje je njen otac vješto prikrivao, ali sada se promijenila.  Živi sama i ni u kom slučaju ne želi ovisiti o bogatstvu svoje obitelji zato jer ona zna tajnu. Sve se preokreće kada je jedne večeri dečko ostavi na cjedilu i ne pojavi se na dogovorenom mjestu. Sa željom za dobrim brzinskim provodom Mia napravi nekoliko krivih poteza i na kraju je oteta. Priču pratimo iz perspektive Mijine majke Eve, Detektiva Gabea i Mijinog otmičara, a kroz radnju jasno možemo vidjeti što se sve događalo u toku otmice i nakon što se Mia napokon vratila kući. Od majke saznajemo sve o njihovim zategnutim obiteljskim odnosima, o tome koliko ona brine zbog toga što joj je kći nestala i koliko je zapravo