Preskoči na glavni sadržaj

Postovi

Prikazuju se postovi od lipanj, 2016

Sarah Addison Allen- "Prvi mraz"

Izdanje  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Prije svega važno je za napomenuti da je ova priča u neku ruku nastavak romana „Čarobni vrt“ ali isto se tako može čitati i nevezano uz prvi dio jer je ovo jedna sasvim nova priča o obitelji Waverley iz koje saznajemo i puno detalja iz prve priče. Sve se lako može povezati, svi se konci polove u tren oka i kreće nova avantura  u raskošnom vrtu u kojem još uvijek hrabro stoji ludo drvo jabuke koje sada čeka prvi mraz, vrijeme kada treba procvjetati. Vrijeme uoči tog prvog mraza svake je godine prava pustolovina za sestre Waverley, a ove godine bit će to doba prožeto mnogim lažima i tajnama koje su dugo ležale zakopane u starim ormarima. Sestre Claire i Sydney udane su za svoje zagonetne muškarce koje su upoznale u prvom nastavku. Claire se od cateringa igrom slučaja prebacila na pravljenje magičnih bombona, ali nikako nije zadovoljna, a ni sretna te se često pitala- „Što ako ona nije bila posebna? Što ako njeni bomboni uopće nisu posebni?“ Nezadov

Julie Garwood- "Anđeo čuvar"

Izdanje  Mozaik knjiga - čitam i lajkam U pokušaju da ulovi Pagana, gusara koji krade bogatima i plijen daje siromašnima, Markiz od Cainewooda upoznaje crvenokosu Jade koja je naizgled upala u gadne nevolje. Caine se predstavlja da je Pagan jer želi uloviti ubojicu svoga brata, a Jade za njega ima neobičnu molbu. Dok otkrije da Caine zapravo nije Pagan više joj nije ni važno hoće li njena želja biti ispunjena ili ne jer im je na tragu horda nepoznatih ubojica. Caine želi zaštititi mladu Jade i ne sluteći kako mu ona niže laž na laž zbog nekog drugog cilja. Jade izmišlja hrpu besmislica koje zbunjuju Cainea, ali ono što ne može lagati su njeni osjećaji koje sve više gaji prema njemu. E pa pola ovoga što sam tu napisala ispast će sasvim drugačije nego što očekujete. Caine vrlo brzo pada na Jadein šarm i on se nađe uvučen u uzbudljivu ljubavnu igru ni ne pomišljajući kakav će sve to skupa imati ishod. Jade negira bilo kakve osjećaje prema Caineu, ali ipak pristaje na niz strastvenih polju

Victoria Hislop- "Praskozorje"

Izdanje  Profil „Praskozorje“ je priča o dvije obitelji, naizgled nespojive, a ipak uvučene u vrtlog laži, tajni i strasti. Cipru je kroz godine prethodila burna prošlost, nemile borbe između grčkih i turskih Ciprana, vojni udari, napetosti u porastu i poljuljanost grčkog režima, a onda tu započinje ova naša priča. Savvas je vrlo ambiciozan čovjek, njemu je sve u novcu i u materijalnom. Želi uspjeti, želi se proslaviti, želi graditi, pa tako uz pomoć ženinog novca izgradi Praskozorje, hotel predivan u svakom smislu te riječi, hotel koji odiše glamurom i u kojem si boravak mogu priuštiti samo oni „dubokog džepa“. „Savvas je dijelio prihod po broju gostiju i broju zauzetih soba, a onda je izračunao zaradu. Njemu je to bila matematika, a ne emocije.“ Ali ovo je priča i o Markosu, mladom muškarcu koji je od voditelja hotela u jako kratkom vremenu postao financijski direktor koji krije mnoge tajne. Uz to što u podrumu hotela skriva sumnjive pakete svoga brata, Markos ima i aferu sa šefovom

Clare Mackintosh- "Pustila sam te"

Izdanje  Mozaik knjiga - čitam i lajkam U samo jednom treptaju oka Jenni se ruši cijeli svijet, sve prestaje i nastaje samo tama. Nikada neće zaboraviti Jacoba, tek petogodišnjeg dječaka i njegovo malo tijelo kako leži na cesti. Jedan se život ugasio i Jenna zbog boli i osjećaja krivnje bježi u potrazi za samoćom gdje će pokušati sve potisnuti i prežaliti... Mali Jacob pušta ruku svoje majke i pretrčava cestu na putu do kuće kad odjednom na njega naleti automobil i na mjestu ga ubije. Šok za majku postaje još veći kada vidi kako krivac bježi sa mjesta nesreće. Slomljena je zbog gubitka sina i osjeća se strašno krivom što mu je uopće dopustila da sam prelazi cestu. Detektivima i policiji ne može dati čak ni opis vozila, a kamoli tko je vozio, jer sve što je toga trenutka mogla vidjeti bilo je njeno dijete koje u lokvi krvi leži na cesti. Shrvana boli i optužujućim pogledima ona odlazi, jednostavno nestaje sa svojoj tugom. Detektivski dvojac Ray i Kate odmah se nađu na mjestu nesreće, ma

Tessa Afshar- "Biser u pijesku"

Izdanje  Verbum   Biblioteka Populus Kanaanska je siromašna obitelj bila stavljena pred groznu istinu, umrijeti će ako nekako ne pribave novaca za život. Rad u polju nije im donosio uroda, a još manje zarade, pa je otac svoju kćer Rahabu odlučio prodati u prostituciju. Rahaba se sa time nije slagala, ali kada je vidjela da nema drugog izbora odlučila je prihvatiti svoj u gorku sudbinu. Sa svega petnaest godina bila je poslana čovjeku mnogo starijem od nje koje je platio pozamašnu svotu zlatnika kako bi Rahaba bila njegova puna tri mjeseca. Ali Rahaba nakon toga nije prestala baviti se svojim isprva nametnutim zanatom, postala je zonah, što bi se prevelo kao prostitutka koja djeluje van hrama jer one hramske imale su drugi naziv. Nije Rahaba prihvaćala svoj životni put, nije uživala u strastima, nije ni žudila, ali bila je jaka jer znala je ako je već počinila grijeh i postala prostitutka onda će iz toga barem imati neke koristi. Prehranjivala je svoju veliku obitelj, štedjela novac kro

Antonio Pennacchi- "Mussolinijev kanal"

Izdanje  ALGORITAM Ovu recenziju jednostavno moram započeti citatima uz koje sam se nasmijala već sa prvom stranicom ovog ozbiljnog romana. „...Ne možete ni zamisliti koliko smo mlijeka dobivali. Mogli smo napuniti kantu samo jednim mlazom...“ „A volovi? Imali smo takve volove da su dva po dva vukli plug snažnije od kombajna.“ A još sam se više nasmijala svaki puta kada je autor napisao- „Što je, smijete se? Ne vjerujete?“ -pa nam u detalje objasnio kako je sve to izgledalo u obitelji Peruzzi. Priča je ovo o hrabrom stricu Pericleu koji se svojim doprinosom uspio prema vrhu Fašističke stranke i vjerno izvršavao njene zapovijedi. Bio je pametan i okretan i znao je kako natjerati ljude da mu vjeruju. Da vam ne nabrajam sva imena te mnogobrojne obitelji, recimo samo da je tu bilo onih nježnih i strogih, pa onih tihih, privrženih i radišnih, a bilo je i dobrih, ali u duši pakosnih i opasnih za okolinu. Svakako je za spomenuti Pericleova supruga Armida, žena divnog i velikog srca, ljubavi

Ruth Rendell- "Djevojka iz susjedstva"

Izdanje  Mozaik knjiga - čitam i lajkam Prije svega vrlo važno je reći kako ovo nije tipičan krimić već vrhunski jeziv krimić. Ovo je vrlo slojevita priča sa mnoštvom likova od kojih se ne zna tko zapravo govori istini, a svi čuvaju mračne tajne. Priča je to o dubokim osjećajima i sjetnim uspomenama sa kojima će na površinu isplivati i tajanstvena prošlost.  Radnja romana počinje u doba prije početka Drugog svjetskog rata u Essexu gdje skupina djece pronalazi podzemne tunele i koriste ih za igru skrivača, pečenje krumpira i druženja kakva u današnje moderno vrijeme sumnjam da više postoje. Odmah na početku priče svjedoci smo ubojstva i znamo tko je ubojica te što je učinio sa tijelima pokojnika i kakav je suvenir uzeo te kamo ga je sakrio. Sve to znamo, ali ipak nam u glavi nastaje misterij jer za ubojstvo se saznaje mnogo godina kasnije kada su ona djeca već odavno ljudi u poodmakloj dobi. Kroz roman u kojem se isprepliće prošlost i sadašnjost pratimo priče velike skupine ljudi, njiho

Filipa Fjoreti- "Knjiga ljubavi" (naziv originala Phillipa Fioretti- "The book of love")

Izdanje  Vulkan izdavaštvo Lily i Robbie vode antikvarijat, zapravo Lily ga vodi dok Robbie okolo švrlja, doslovno. Iako je Lilyn dečko on je redovito vara za što ona zna, ali svaki mu puta oprosti jer se smatra jako zahvalnom što joj je spasio život od ovisnosti i pokazao joj pravi put, ali ni sama nije svjesna  koliko si boli nanosi svakom minutom koju ostaje u vezi sa sebičnim Robbiem. Jednoga dana otkriju da su u hrpi bezvrijednih knjiga slučajno kupili i jednu extra vrijednu knjigu, zapravo knjigu koja vrijedi milijune. Radi se o antičkoj knjizi ljubavi, erotskog sadržaja, a koja je ukradena iz muzeja. Tu se sa ukradenom knjigom pojavljuje i jedan tajnoviti Rus koji mora famoznu knjigu vrati vlasniku, kojem vlasniku nitko ne znam, ali zna se da je jako nestrpljiv i želi knjigu odmah natrag. William upoznaje Robbia i želi se domoći knjige na fin način, ali Robbie uzme svu Lilynu ušteđevinu i knjigu pa kidne, a da pritom nitko ne zna gdje je i što će učiniti sa knjigom. Lily je slom